  • Data: 2006-01-19 15:11:10
    Temat: czy to paserstwo.....
    Od: "Lekki" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    kupilem towar przez allegro (ale poza allegro :( ), jak w koncu otrzymalem
    do towaru fakture zakupu
    - to okazalo sie ze jest ona wystawiona nie na mnie (jak sadzilem) ale na
    Pana X, - w sumie to nie poblem ale -
    zeby produkt mial pelna funkcjonalnosc - trzeba go zarejestrowac przez
    internet - podajac m.in. nr seryjny
    ale mam watpliwosci poniewaz wg. faktury towar zostal zakupiony przez pana X
    na raty - zaplacil tylko wplate poczatkowa.
    i dziwne jest ze ktos sprzedaje towar po cenie znacznie nizszej niz kupil,
    a ponadto towar zostal zakupiony tydzien przed tym jak ja go kupilem,

    czyli sumujac - mam podstawy przypuszczac ze ten towar zostal zakupiony na
    raty przez oszusta, ktory nie bedzie splacal rat, i szybko sprzedal towar,
    ale wlasnie - moze to ze ktos nie splaca rat - to jego problem, ja mam
    produkt i nic mnie to nie obchodzi.

    ale co gdy kupujacy - Pan X podal falszywe dokumenty przy zakupie, bank nie
    moze sie do niego dobrac - wiec moze szukac produktu.....

    Pozdrawiam,
    Lekki