  • Data: 2006-01-19 18:51:39
    Temat: Re: czy to paserstwo.....
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lekki wrote:
    > kupilem towar przez allegro (ale poza allegro :( ), jak w koncu otrzymalem
    > do towaru fakture zakupu
    > - to okazalo sie ze jest ona wystawiona nie na mnie (jak sadzilem) ale na
    > Pana X,

    To jest faktura wystawiona przez sprzedawcę (allegrowicza), czy przez kogoś
    innego? Pan X z faktury jest allegrowiczem od którego kupiłeś?

    Jeśli tak, to podejrzewam, że dostałeś nie fakturę twojego zakupu, tylko
    jakiejś innej transakcji dot. tego (takiego?) samego towaru.

    Skoro masz wątpliwości to postaraj się dostać właściwą (swoją) fakturę.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>