  • Data: 2006-01-20 13:57:41
    Temat: Re: czy to paserstwo.....
    Od: "okk" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lekki" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dqoa6f$b47$1@atena.e-wro.net...
    > Witam,
    > kupilem towar przez allegro (ale poza allegro :( ), jak w koncu otrzymalem
    > do towaru fakture zakupu
    > - to okazalo sie ze jest ona wystawiona nie na mnie (jak sadzilem) ale na
    > Pana X, - w sumie to nie poblem ale -
    > zeby produkt mial pelna funkcjonalnosc - trzeba go zarejestrowac przez
    > internet - podajac m.in. nr seryjny
    > ale mam watpliwosci poniewaz wg. faktury towar zostal zakupiony przez pana
    > na raty - zaplacil tylko wplate poczatkowa.
    > i dziwne jest ze ktos sprzedaje towar po cenie znacznie nizszej niz
> [...]
    bank (zastawnik) może dokonałby zabezpieczenia swoich praw i umieścił
    stosowny wpis o zastawcy i przedmiocie zastawu w zastawie rejestrowym. W
    innym przypadku kredytobiorca jest dłużnikem banku i zabezpieczenie
    roszczenia banku nie musi być związane z wydaniem rzeczy która została
    nabyta w kredycie. Sprawdz najlepiej w sądzie rejestrowym lub w CORS
    Krzysztof
    cebid.pl