  • Data: 2007-05-14 20:50:21
    Temat: czas pracy zadaniowy
    Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hmmm nie wiem czy dobra grupę wybrałam, ale zaryzykuje...

    pracuję w dużej agencji reklamowej... mamy czas pracy zadaniowy... czyli
    musze wywiazac sie z okreslonych zadan. Oficjalnie pracuje w godzinach 8-16
    ale i tak wszyscy siedzimy do wieczora bo mamy tyle roboty... teoretycznie
    mozemy nadliczbowe godziny odebrac sobie, ale nie ma w praktyce takiej
    mozliwosci, bo zrobimy tylko sobie nie na korzysc powodujac zaleglosci.
    kazdy z nas oblozony jest praca ponad mozliwosci wypracowania zadan w
    normalnym czasie 8 godzin dziennie... O wynagrodzeniu za nadgodziny nie ma
    mowy... jestesmy wszyscy mocno sfrustrowani i zmeczeni, ale pracowac trzeba
    bo o prace trudno...

    co mozemy zrobic? przeciez chyba łamane są nasze prawa?