  • Data: 2007-05-19 11:13:33
    Temat: Re: czas pracy zadaniowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f2m8v8$1p0$1@news.onet.pl niekompatybilna
    <n...@o...pl> pisze:

    > a czy ktos szczerze moze mi opisać ta sprawę?
    > jak mozemy wyegzekwować swoje prawa i spowodować odpowiedzialność
    > pracodawcy.
    Przede wszystkim należy dopilnować rzetelnego ewidencjonowania czasu pracy
    (art. 85 §5, art. 149 §1 KP). Pilnować przestrzegania zapisu art. 131 §1 KP.
    Zażądać realizacji zapisów zawartych w art. 151^1 oraz art. 151^2 KP.
    Jeśli oszust się nie zastosuje - skarga do PIPy i ew. sąd pracy.
    Jako bonus nasłać skarbówkę, sanepid, powiadomić BSA - zresztą sami
    najlepiej wiecie na czym drania udupić.

    > Nasz szef powiedzial, ze nie ma mowy o placeniu za nadgodziny!
    On nie ma tu nic do gadania, on ma przestrzegać prawa.
    Ja bym go sprowokował do takich gadek przy włączonym dyktafonie.

    --
    Jotte