  • Data: 2003-06-15 20:54:43
    Temat: cwiczenie teoretyczne
    Od: "leon" <L...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniewaz taki przypadek nie byl poruszany w poprzednich dyskusjach to sie
    zapytam. PKS wsiada kontola - oglasza prosze przygotowac bilety do kontoli.
    Po pol minuty dociera do mnie i stwierdzam, ze nie ma "identyfikatora
    umieszczonego na widocznym miejscu" (prawo przewozowe art 33a par 1)
    stwierdzam ze kontrol jest nielegalna po czym wracam do drzemki (dodam ze
    bilet posiadam) . Teraz rozpatruje nastepujace przypadki postpowania
    kontrolera

    1. wyciaga identyfikator przypina i ponownie zada biletu
    2. wysiada na najbilzyszm przysanku - czeka az wysiad i wsiad pasazerowie po
    czym tez wsiada i oglasza od nowa kontole
    3 musi zrezygnowac z kontoli tego kursu

    Tak wiec ktory z nich jest poprawny. Prawo przewozowe nie rozpatruje takiego
    przypadku
    Osobiscie sadze ze 1 odpada z powodu art 33a par 1. mozna porwnac do policji
    ktora w polowie rewizji sobie przypomnila o pokazaniu dokumentow
    2 jest problematyczny - znow do policji ktora w polowie rewizji sobie
    przypomnial ze nie okazala nakazu po czym wycofuje sie za dzrwi i od nowa
    puka
    3 ta opcja wydaje sie sie mi jedyna mozliwa

    leon