eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacjabrak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
  • Data: 2008-07-23 21:04:19
    Temat: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
    Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    sklep (internetowy) sie stawial najpierw, ze nie wyslalam do reklamacji
    towaru w oryginalnym opakowaniu - to prawda, bo nie mam juz oryginalnego
    opakowania, ale nie wierze, abym miala obowiazek trzymania pudelek od
    kazdego produktu.

    po 2 - sklep zada zwrotu paragonu, tylko, ze nie wlozyl mi go do przesylki,
    a caly czas twierdzi, ze to zrobi. kaze wiec mi sklamac i napisac
    oswiadczenie, ze zgubilam paragon. niestety, ja go nie zgubilam, ja go nie
    dostalam.

    niedawno czytalam artykul w prasie i zaluje, ze go nie zachowalam, bo by
    teraz sie przydal. artykul podwazal teze, ze paragon jest jedyna podstawa do
    reklamacji, ze moze byc historia rachunku albo nawet to, ze sklep rozpozna
    swoj towar.

    sklep niby uznal reklamacje (przyslal niepelnowartosciowy produkt), ale
    ciagle robi problemy ze zwrotem srodkow. trwa to juz prawie 2 miesiace:(

    poradzcie, jak to jest z tymi oryginalnymi opakowaniami i paragonami?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1