eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja › Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
  • Data: 2008-07-24 17:00:32
    Temat: Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "ulong" <w...@w...pl> napisał
    >>
    >> A sprzedawca na to: "w naszym systemie nie znajduję faktury
    >> wystawionej panu na taki towar" i co dalej?
    >
    > W tym momencie rowniez zaczynasz klamac, ze znalazles fakture,

    No to super, duplikatu już nie potrzebujesz :)

    > dzwonisz do osoby na wyzszym stanowisku niz pracownik, ktory to
    > powiedzial.

    I co mu powiesz, że coś byś chciał ale nie wiesz co, a sprzedawca
    nie chce się domyślić?

    > Nie testowalem - czysto teoretycznie...
    > Mimo wszystko, sprzedawca zaczyna klamac...

    No i co z tego? Przecież to sprzedawca, kręcenie to jego fach ;>
    Zresztą nie musi kłamać, wystarczy że nie ma czasu na staranne
    poszukiwania, albo nie potrafi, albo coś tam jeszcze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1