eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja › Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
  • Data: 2008-07-24 10:31:05
    Temat: Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Alek pisze:
    > A sprzedawca na to: "w naszym systemie nie znajduję faktury
    > wystawionej panu na taki towar" i co dalej?
    W tym momencie rowniez zaczynasz klamac, ze znalazles fakture, dzwonisz
    do osoby na wyzszym stanowisku niz pracownik, ktory to powiedzial.
    Nie testowalem - czysto teoretycznie...
    Mimo wszystko, sprzedawca zaczyna klamac...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1