eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja › Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
  • Data: 2008-07-24 19:17:08
    Temat: Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Alek pisze:

    > I co mu powiesz, że coś byś chciał ale nie wiesz co, a sprzedawca
    > nie chce się domyślić?
    Chodzi o to, aby szef sie zaniepokoil, ze klient ma fakture, a
    sprzedawca jej nie ma :) Sprawdzi - najlepiej telefonicznie czy jest i
    wszystko wyjdzie na jaw ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1