eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja › Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
  • Data: 2008-07-24 07:01:29
    Temat: Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "ulong" <w...@w...pl> napisał
    >>
    >> po 2 - sklep zada zwrotu paragonu, tylko, ze nie wlozyl mi go do
    >> przesylki, a caly czas twierdzi, ze to zrobi. kaze wiec mi sklamac
    >> i napisac oswiadczenie, ze zgubilam paragon. niestety, ja go nie
    >> zgubilam, ja go nie >> dostalam.
    >
    > Dlatego warto wszystko kupowac na fakture, jak zgubisz potwierdzenie
    > zakupu, wystarczy tylko poprosic o wydruk kopii :)

    A sprzedawca na to: "w naszym systemie nie znajduję faktury
    wystawionej panu na taki towar" i co dalej?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1