eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacjaRe: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
  • Data: 2008-07-23 22:12:18
    Temat: Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    siliana pisze:
    > po 2 - sklep zada zwrotu paragonu, tylko, ze nie wlozyl mi go do przesylki,
    > a caly czas twierdzi, ze to zrobi. kaze wiec mi sklamac i napisac
    > oswiadczenie, ze zgubilam paragon. niestety, ja go nie zgubilam, ja go nie
    > dostalam.
    Dlatego warto wszystko kupowac na fakture, jak zgubisz potwierdzenie
    zakupu, wystarczy tylko poprosic o wydruk kopii :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1