  • Data: 2008-07-23 22:04:38
    Temat: Re: brak paragonu i oryginalnego opakowania a reklamacja
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    siliana pisze:
    > Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrng8f8ps.ouq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

    > bardzo - dziekuje! a wiesz, ze ten artykul, ktory ostatnio czytalam, to
    > chyba tez w wyborczej i dotyczyl braku potrzeby przynoszenia paragonu. to
    > byl jeszcze inny, niz ten, ktory ty mi przyslales.

    moment. NIe zamierzam kwestoinowac zasadnosci rządań zwrotu kasy lub
    wysłania nowego towaru, jednak wraz z towarem sklep MUSI dostac
    spowrotem paragon albo fakture. Dlaczego? ano jak ów towar trafi na
    półkę to jest kradziony.... MUSI byc zwrot paragonu, lub faktura
    korygująca zeby jaka kolwiek firma "oddała" pieniadze.

    NAtomiast moze byc tak ze do paczki nie włożyli paragonu. Wtedy na
    podstawie Twojego przelewu muszą poszukac w swoich dokumentach
    odpowiadajacego przelewowi bankowemu paragonu lub faktury. To sie musi
    na bank zgadzac, i urzędy to chetnie sprawdzaja, bo bardzo łatwo wykryc
    oszustwo. JEsli w owej firmie, ilośc przelewów = ilości faktur z
    wysyłką- niewiele zrobisz.....

    ToMasz