  • Data: 2011-07-13 21:45:31
    Temat: bezprawne nękanie banku
    Od: "M." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Założyłem konto w mBanku.
    Nie wyraziłem zgody na przetwarzanie moich danych. Nigdy nie wyrażam zgody.
    Gwoli ścisłości po zalogowaniu i wyklikaniu widzę dwie opcje:

    Zgoda na przesyłanie inf.handl.drogą elektroniczną NIE
    Zgoda na reklamę spółek BRE Banku SA NIE

    Mimo wszystko dzwonią mi co drugi dzień i albo mają super promocję na AC/OC (a
    ja nie mam samochodu), albo mają super okazję na pomnożenie moich pieniędzy.
    Karwasz twarz, co ja mogę zrobić w takie sytuacji? W chwili obecnej jestem
    zdeterminowany nawet żeby sprawę w sądzie założyć. Powiedzcie tylko co może
    grozić bankowi, za nękanie mnie reklamami, mimo że nie wyraziłem zgody na ich
    otrzymywanie. Czemu mam przeczucie, że na 99% ja dołożę do interesu i w sumie
    okaże się, że ich zmusiłem do tych reklam i muszę im w poczet strat moralnych
    wypłacić 10mln zł odszkodowania? ;)

    A może da radę dobrać im się do dupy i ukrócić ten proceder? Chciałbym, żeby to
    było, jak najbardziej dla nich dotkliwe. Sam z siebie mam czas i ochotę. Nie
    chcę z &quot;doraźnych&quot; korzyści nic osiągnąć. Tylko zależy mi na tym, żeby nikt
    bezprawnie nie obracał moimi danymi.