eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobezprawne nękanie banku › Re: bezprawne nękanie banku
  • Data: 2011-07-16 21:57:57
    Temat: Re: bezprawne nękanie banku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:4e208b1c$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "M." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:658f.00000075.4e1e11fb@newsgate.onet.pl...
    >> Założyłem konto w mBanku.
    >> Nie wyraziłem zgody na przetwarzanie moich danych. Nigdy nie wyrażam
    >> zgody.
    >> Gwoli ścisłości po zalogowaniu i wyklikaniu widzę dwie opcje:
    >>
    >> Zgoda na przesyłanie inf.handl.drogą elektroniczną NIE
    >> Zgoda na reklamę spółek BRE Banku SA NIE
    >>
    >> Mimo wszystko dzwonią mi co drugi dzień i albo mają super promocję na
    >> AC/OC (a
    >> ja nie mam samochodu), albo mają super okazję na pomnożenie moich
    >> pieniędzy.
    >> Karwasz twarz, co ja mogę zrobić w takie sytuacji? W chwili obecnej
    >> jestem
    >> zdeterminowany nawet żeby sprawę w sądzie założyć. Powiedzcie tylko co
    >> może
    >> grozić bankowi, za nękanie mnie reklamami, mimo że nie wyraziłem zgody
    >> na ich
    >> otrzymywanie. Czemu mam przeczucie, że na 99% ja dołożę do interesu i w
    >> sumie
    >> okaże się, że ich zmusiłem do tych reklam i muszę im w poczet strat
    >> moralnych
    >> wypłacić 10mln zł odszkodowania? ;)
    >>
    >> A może da radę dobrać im się do dupy i ukrócić ten proceder? Chciałbym,
    >> żeby to
    >> było, jak najbardziej dla nich dotkliwe. Sam z siebie mam czas i ochotę.
    >> Nie
    >> chcę z &quot;doraźnych&quot; korzyści nic osiągnąć. Tylko zależy mi na
    >> tym, żeby nikt
    >> bezprawnie nie obracał moimi danymi.
    >>
    >> --
    >
    > Zadzwoń na jakąś infolinię banku i powiedz, że nie życzysz sobie.
    > Jeśli nie pomoże wyślij list polecony z żądaniem zaniechania
    > nękania.Jeśli nie pomoże, napisz skargę do Głónego Inspektora Ochrony
    > Danych Osobowych (GIODO) i wpłać 10 zł do GIODO. GIODO podejmie
    > odpowiednie kroki i na pewno im się odechce. Po tym jak GIODO wyda
    > korzytną dla ciebie decyzje zarządaj od banku odszkodowania. Jeśłi nie
    > dadzą, złóż pozew cywilny. Z decyzją GIODO w ręku masz wygrany.

    Tylko o ile wykaże, że poniósł jakieś straty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1