  • Data: 2005-05-30 11:06:51
    Temat: allegro,telefon cd
    Od: gruberek <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam ponownie Panstwa
    wiec bylem na komendzie, zostalem oskarzony o oszustwo internetowe
    (typowy rotfl) ze niby ktos mial umawiac sie przez telefon i meil-e na
    wymiane telefonu (ze on na moj adres niby przysyla a ja mu odsylam) i ze
    on otrzymal paczke z gazetami tylko, co wiecej to iz maja kwit ze ktos
    pod moim adresem odebral (zadnej paczki nie bylo ->przynajmniej takiej w
    ktorej byl jakis telefon) kupowalem ale tonery tylko, nie maja ani
    wydruku aukcji(tresci) ani jej nr, nic! nawet meile ma jakies
    spreparowane-powypisywane niby ze to ja pisałem!! 0 zagadnien na temat
    tego iz ktos z kims sie umawia na wymiane, nic wiecej? o co tutaj chodzi
    ???