  • 1. Data: 2005-05-30 11:06:51
    Temat: allegro,telefon cd
    Od: gruberek <d...@g...pl>

    witam ponownie Panstwa
    wiec bylem na komendzie, zostalem oskarzony o oszustwo internetowe
    (typowy rotfl) ze niby ktos mial umawiac sie przez telefon i meil-e na
    wymiane telefonu (ze on na moj adres niby przysyla a ja mu odsylam) i ze
    on otrzymal paczke z gazetami tylko, co wiecej to iz maja kwit ze ktos
    pod moim adresem odebral (zadnej paczki nie bylo ->przynajmniej takiej w
    ktorej byl jakis telefon) kupowalem ale tonery tylko, nie maja ani
    wydruku aukcji(tresci) ani jej nr, nic! nawet meile ma jakies
    spreparowane-powypisywane niby ze to ja pisałem!! 0 zagadnien na temat
    tego iz ktos z kims sie umawia na wymiane, nic wiecej? o co tutaj chodzi
    ???

  • 2. Data: 2005-05-30 11:20:34
    Temat: Re: allegro,telefon cd
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 May 2005 13:06:51 +0200, gruberek napisał(a):

    > tego iz ktos z kims sie umawia na wymiane, nic wiecej? o co tutaj chodzi
    > ???

    Ja nie wiem o co chodzi, ale jeżeli nauczycielka od języka polskiego
    wystawiła Ci pozytywną ocenę, to spokojnie możesz ją pozwać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 3. Data: 2005-05-30 11:29:50
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > Ja nie wiem o co chodzi, ale jeżeli nauczycielka od języka polskiego
    > wystawiła Ci pozytywną ocenę, to spokojnie możesz ją pozwać.

    polonistka mogła być teges
    tu raczej logika trzebaby zlinczować

    macso

  • 4. Data: 2005-05-30 11:40:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    macso napisał(a):
    > tu raczej logika trzebaby zlinczować

    nie ma juz takiego przedmiotu jak 'logika' w liceach ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-05-30 11:43:08
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > o co tutaj chodzi ???

    tego nikt nie wie :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-05-30 11:50:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    gruberek napisał(a):

    > wiec bylem na komendzie,

    Ukulturalniamy się , widzę ;)

    > (typowy rotfl) ze niby ktos mial umawiac sie przez telefon

    Z kim ? Gdzie spotkanie ? Jaki znak rozpoznawczy ?

    > wymiane telefonu

    Bierz nokie !

    >(ze on na moj adres niby przysyla a ja mu odsylam)

    "I te paczki krążyły między plebanią a komitetem.

    > i ze
    > on otrzymal paczke z gazetami tylko,

    Grubsza sprawa jakaś ... "lub czasopisma"

    > co wiecej to iz maja kwit ze ktos
    > pod moim adresem odebral

    Może być ... listonosz puka zawsze dwa razy

    > (zadnej paczki nie bylo ->przynajmniej takiej w
    > ktorej byl jakis telefon) kupowalem ale tonery tylko, nie maja ani

    A tamten dalej nie żyje ? /zaczynam się gubić/

    > 0 zagadnien na temat
    > tego iz ktos z kims sie umawia na wymiane, nic wiecej? o co tutaj chodzi
    > ???

    Ciężka sprawa ... kołuj dobrego adwokata !!!

    Mam nadzieje , że nic nie podpisywałeś na komendzie ... oni tak
    robią, że podpisujesz i potem odsiadka.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 7. Data: 2005-05-30 14:05:06
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > tego nikt nie wie :)
    >
    > --
    Kto czyta dokładnie grupe ten wie. Oczywiście autor powinien podac linka do
    pierwszego swojego posta albo podpiąć się pod tamten wątek.

    http://www.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+aut
    hor:gruberek+author:%3Cdadas%40go2.pl%3E&hl=pl&lr=&a
    s_drrb=b&as_mind=12&as_minm=5&as_miny=2005&as_maxd=3
    0&as_maxm=5&as_maxy=2005&selm=d77qv5%247sv%241%40the
    one.laczpol.net.pl&rnum=1

    Coś przydługi ten link - jak się robi takie króciutkie?
    -------------
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 8. Data: 2005-05-30 14:42:52
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "DarkDaro" <d...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Coś przydługi ten link - jak się robi takie króciutkie?

    Wchodzi sie na strone np http://tinyurl.com/, wkleja ten dlugi i dostaje
    krótki :-)

    HaNkA

  • 9. Data: 2005-05-30 15:52:40
    Od: buraxta <b...@g...com>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Wchodzi sie na strone np http://tinyurl.com/, wkleja ten dlugi i dostaje
    > krótki :-)

    A po 3 miesiącach ktoś przegląda archiwum, klika na taki link, żeby się
    dowiedzieć o co chodzi i dalej nie wie...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 10. Data: 2005-05-30 16:38:02