  • Data: 2005-05-30 11:50:20
    Temat: Re: allegro,telefon cd
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gruberek napisał(a):

    > wiec bylem na komendzie,

    Ukulturalniamy się , widzę ;)

    > (typowy rotfl) ze niby ktos mial umawiac sie przez telefon

    Z kim ? Gdzie spotkanie ? Jaki znak rozpoznawczy ?

    > wymiane telefonu

    Bierz nokie !

    >(ze on na moj adres niby przysyla a ja mu odsylam)

    "I te paczki krążyły między plebanią a komitetem.

    > i ze
    > on otrzymal paczke z gazetami tylko,

    Grubsza sprawa jakaś ... "lub czasopisma"

    > co wiecej to iz maja kwit ze ktos
    > pod moim adresem odebral

    Może być ... listonosz puka zawsze dwa razy

    > (zadnej paczki nie bylo ->przynajmniej takiej w
    > ktorej byl jakis telefon) kupowalem ale tonery tylko, nie maja ani

    A tamten dalej nie żyje ? /zaczynam się gubić/

    > 0 zagadnien na temat
    > tego iz ktos z kims sie umawia na wymiane, nic wiecej? o co tutaj chodzi
    > ???

    Ciężka sprawa ... kołuj dobrego adwokata !!!

    Mam nadzieje , że nic nie podpisywałeś na komendzie ... oni tak
    robią, że podpisujesz i potem odsiadka.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200