eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZepsuty komputer (krótko po gwarancji). Czy zadziała rękojmia? › Zepsuty komputer (krótko po gwarancji). Czy zadziała rękojmia?
  • Data: 2005-07-02 19:23:15
    Temat: Zepsuty komputer (krótko po gwarancji). Czy zadziała rękojmia?
    Od: keisho <k...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów.
    Ja z następującą sprawą: do firmy w której pracuję został zakupiony
    kwietniu 2004 zestaw komputerowy, ktory w polowie zeszłego miesiąca
    uległ awarii i został dostarczony do serwisu. Komputer był juz w
    naprawie w okresie gwarancyjnym, jednak sprawa dotyczyła dysku twardego
    (tak przynjamniej stwierdził serwis) który to dysk został wymieniony.
    Obecnie z ustalen telefonicznych wiadomo już prawie napewno, ze awarii
    uległa płyta główna ktorej koszt wymiany bedzie niebagatelny, bo mowa o
    Macintoshu G5...
    Problem w tym, że jako osoba pracująca na powyższym sprzecie, zostałem
    wyznaczony przez mojego przełożonego do napisania pisma do serwisu, w
    rodzaju "...w związku z trwającą jeszcze trzymiesięczną rękojmią po
    upływie gwarancji, prosimy o usunięcie usterki nieodpłatnie..."

    *Ja w ogole nie znam sie na prawie*, ale pogooglalem co nieco i w
    zasadzie wychodzi na to, ze obecne uwarunkowania mowia o 12 mcznej
    rękojmii, np. http://tinyurl.com/8egkz (plus oczywiscie sporo postów na
    niniejszej grupie), wiec chyba raczej nie ma o czym mowic.
    Ale dyrektor jest ds finansowych, wiec zakladam, ze zna sie na rzeczy....

    Proszę o pomoc jak takie pisemko zredagować? A dodatkowo żeby wyglądało
    w miare poważnie może dodać jakąś ustawę z datą?
    Pomysły, w jaki sposób delikatnie powiedzieć dyrektorowi że jednak się
    myli, raczej nie wchodzą w grę, bo wiadomo że Szef ma zawsze racje...

    Z góry wielkie dzięki.

    --
    keisho
    piszac na priv usun 'beztego.'

    Potrzebujesz strone WWW?

    webdesign :: grafika :: foto cyfrowe i tradycyjne
    http://keisho.webpark.pl