eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZepsuty komputer (krótko po gwarancji). Czy zadziała rękojmia?Zepsuty komputer (krótko po gwarancji). Czy zadziała rękojmia?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!news.ipartners.pl!i
    partners.pl!not-for-mail
    From: keisho <k...@b...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zepsuty komputer (krótko po gwarancji). Czy zadziała rękojmia?
    Date: Sat, 02 Jul 2005 21:23:15 +0200
    Organization: private
    Lines: 35
    Message-ID: <da6pj3$6ug$1@news2.ipartners.pl>
    Reply-To: k...@b...wp.pl
    NNTP-Posting-Host: 217-153-221-36.such.nat.hnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1120332195 7120 217.153.221.36 (2 Jul 2005 19:23:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Jul 2005 19:23:15 GMT
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.5) Gecko/20041217
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:310020
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam grupowiczów.
    Ja z następującą sprawą: do firmy w której pracuję został zakupiony
    kwietniu 2004 zestaw komputerowy, ktory w polowie zeszłego miesiąca
    uległ awarii i został dostarczony do serwisu. Komputer był juz w
    naprawie w okresie gwarancyjnym, jednak sprawa dotyczyła dysku twardego
    (tak przynjamniej stwierdził serwis) który to dysk został wymieniony.
    Obecnie z ustalen telefonicznych wiadomo już prawie napewno, ze awarii
    uległa płyta główna ktorej koszt wymiany bedzie niebagatelny, bo mowa o
    Macintoshu G5...
    Problem w tym, że jako osoba pracująca na powyższym sprzecie, zostałem
    wyznaczony przez mojego przełożonego do napisania pisma do serwisu, w
    rodzaju "...w związku z trwającą jeszcze trzymiesięczną rękojmią po
    upływie gwarancji, prosimy o usunięcie usterki nieodpłatnie..."

    *Ja w ogole nie znam sie na prawie*, ale pogooglalem co nieco i w
    zasadzie wychodzi na to, ze obecne uwarunkowania mowia o 12 mcznej
    rękojmii, np. http://tinyurl.com/8egkz (plus oczywiscie sporo postów na
    niniejszej grupie), wiec chyba raczej nie ma o czym mowic.
    Ale dyrektor jest ds finansowych, wiec zakladam, ze zna sie na rzeczy....

    Proszę o pomoc jak takie pisemko zredagować? A dodatkowo żeby wyglądało
    w miare poważnie może dodać jakąś ustawę z datą?
    Pomysły, w jaki sposób delikatnie powiedzieć dyrektorowi że jednak się
    myli, raczej nie wchodzą w grę, bo wiadomo że Szef ma zawsze racje...

    Z góry wielkie dzięki.

    --
    keisho
    piszac na priv usun 'beztego.'

    Potrzebujesz strone WWW?

    webdesign :: grafika :: foto cyfrowe i tradycyjne
    http://keisho.webpark.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1