  • Data: 2003-01-30 16:32:56
    Temat: Zalana łazienka
    Od: "Anna Nowaczyk" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rok temu przeżyłam remont łazienki. Wreszcie zaczęła cieszyć oko. Sufit
    który
    do czasu remontu szpeciły plamy żółte powstałe wskutek "przecieków" od
    sąsiadki lśnił bielą. Mieszkam w bloku (mieszkanie własnościowe). Około
    miesiąca temu pojawił się pierwszy zaciek. Po zgłoszeniu tego faktu sąsiadce
    postanowiłam się nie denerwować. W końcu nie będę robić draki o jeden
    zaciek. Sąsiadka sprawiła, że więcej nie ciekło. Obecnie sąsiadka mnie po
    prostu zalewa tzn nie kapie ale plam jest więcej a na suficie wielkie
    wybruszenie i czuć wilgocią. Pani ta pracuje w spółdzielni mieszkaniowej do
    której należę.. Nie chciałabym, żeby teraz skwitowała moją prośbę jak
    poprzednio kwaśnym uśmiechem i usunęła przyczynę. Łazienka wymaga remontu.
    Mieszkanie moje nie jest ubezpieczone. Nie mogę o tym myśleć bo zaraz się
    denerwuję. Co mogę i powinnam zrobić.