  • Data: 2003-01-30 18:57:34
    Temat: Re: Zalana łazienka
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Co mogę i powinnam zrobić.

    Od razu mówię, że nie jestem prawnikiem (więc niech mnie poprawiają znawcy
    prawa), ale nikt Ci nie chce powiedzieć, jak się za to zabrać.
    Mieszkasz w bloku spółdzielczym, prawda? To najpierw zgłoś sprawę w
    administracji (udaj idiotkę, że nie wiesz co jest przyczyną - może rura
    pękła między kondygnacjami?). Przyjdą obejrzeć, to przynajmniej będziesz
    miała w ręce oficjalny dowód, że była szkoda (z pewnością spiszą jakiś
    protokół)- nawet w przypadku sądu będzie bardziej namacalny dowód..
    Ty masz mieszkanie nieubezpieczone, ale sąsiadka pewnie ma ubezpieczenie
    (jak pracuje w spódzielni, to napewno wykupiła i to jakiś preferencyjny
    pakiet), pewnie da się pokryć straty z jej ubezpieczenia.
    Nie wiem tego na pewno, ale tak sobie myślę na logikę, że jak na ulicy ktoś
    we mnie "puknie" to strata też jest pokrywana z jego ubezpieczenia, a nie z
    mojego.
    Trudno też od razu lecieć do sądu z powodu łazienki, bo jak kobieta jest
    "upier.....wa", żebyś się później nie musiała wyprowadzać się z domu.

    pozdr.
    nemo
    (mechanik pokładowy)