  • Data: 2003-01-30 19:12:40
    Temat: Re: Zalana łazienka
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kapitan NEMO" <b...@w...pl> wrote in message
    news:b1bsi9$sog$1@news.tpi.pl...

    > Od razu mówię, że nie jestem prawnikiem (więc niech mnie poprawiają znawcy
    > prawa), ale nikt Ci nie chce powiedzieć, jak się za to zabrać.
    > Mieszkasz w bloku spółdzielczym, prawda? To najpierw zgłoś sprawę w
    > administracji

    Zrozumialem, ze z racji zatrudnienia ww. upierdliwej sasiadki w tejze
    administracji taka opcja nie jest rozpatrywana. Ale fakt - jak przyjda
    fachowcy to bedziesz moze miala ekspertyze za darmo. POtem przysylaja nawet
    komisje, co stwierdza juz ostatecznie co jest przyczyna. Ale ja bym sobie
    wiele po tym nie obiecywac, choc...

    Depi.