  • Data: 2003-01-30 18:20:09
    Temat: Re: Zalana łazienka
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "freni " <f...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:b1boat$4rf$1@inews.gazeta.pl...

    > oj, tyle to ja sama wiem i nawet znam ten art. Problem w tym, ze
    podejrzewam,
    > że ta Pani nie zechce zejść na dół do mnie, obejrzeć szkody i zapłacić za
    > remont. I wiem co to jest odpowiedzialność deliktowa itd. Czy Ty myślisz,
    że
    > w życiu jest wszystko takie oczywiste.
    > a.n.

    Rozumiem, ze Ty to jestes Ty? :-)

    Jak znasz prawo, to czego o czekujesz od nas? Przeciez nie powiemy Ci co jej
    powiedzieć i jak nakłonić. Jak Cie zalewa, to należy Ci sie odszkodowanie i
    tyle. Jak nie zapłaci dobrowolnie to trzeba ja podać do sądu. Zebrać dowody,
    opinie rzeczoznawców, zdjęcia itp i walić pozwem. Tak załatwiana jest
    odpowiedzialność deliktowa. Co jeszcze chcesz wiedziec?

    Depi.