  • Data: 2004-05-05 20:02:11
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    zastanawia mnie na ile przed można dostarczyć wypowiedzenie umowy. Sprawa
    wyniknęła z zastanawiania się na grupie .gsm i omawiania sytuacji, gdy
    Panienka Z Okienka odmówiła przyjęcia wypowiedzenia umowy 4 maja, podczas
    gdy wypowiedzenie dotyczyło dnia 6 czerwca i miało być złożone na 30 dni
    przed. PZO stwierdziła, że przed 6 nie przyjmie i spie^W należy odejść.

    Na mój gust miała przyjąć i już, a ważność wypowiedzenia byłaby liczona
    dopiero od 6 kwietnia. Ale pytanie jest o przegięcie w 2 stronę -- czy mogę
    złożyć kilka miesięcy wcześniej? A rok? A dwa? Bo w sumie przecież tamta
    firma może nie chcieć ponosić kosztów pamiętania przez 2 lata, że ja
    wypowiedziałem umowę z dniem x.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)