  • Data: 2004-05-06 18:17:38
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c7dlbs$2u0$1@serwus.bnet.pl...

    > No właśnie, jak tak też myślę, ale nie podoba mi się (z punktu widzenia
    > biznesmena), że miałbym ponosić koszty tego, że ktoś rok wcześniej
    > wypowiada umowę. Wiadome > 30 dni popieram, ale wg mnie powinna być też
    > górna granica. Bo tak, to już w dniu podpisania umowy mogę podrzucić
    > wymówienie. I firma będzie ponosić koszty jego obsługi.

    Ja na przykład tak zrobiłem z kartą kredytową. W dniu podpisania umowy
    złożyłem od razu wypowiedzenie z terminem roku. Chodziło mi o to, by nie
    przedłużali automatycznie po tym roku. Zamiennie można by było to zawrzeć
    na przykład w umowie i spisać ją na czas określony, ale bank ma takie
    formularze, jakie ma i nie ma możliwości niczego tam zmieniać.