  • Data: 2006-10-11 11:54:41
    Temat: Wyplata odszkodowania w PZU - nie chca uczciwie uznac szkody
    Od: "T" <T...@w...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prosze o pomoc, chodzi o wyplate odszkodowania.
    Z mojej winy uszkodzilem obie prawe felgi aluminiowe oraz prog w BMW M5
    PZU przyznalo do wymiany i lakierowania prog, wymiane opon oraz naprawe
    alufelg.
    Nie zgadzam sie z naprawa felg i zlozylem pismo ze domagam sie wymiany, gdyz
    jest to element wplywajacy na zachowanie sie auta na drodze, oraz co jest
    absolutna prawda nie ma warsztatu w moim miescie gdzie maluja felgi na kolor
    tytan-perła , jedynie metalic.
    Sa to oryginalne felgi na jakich auto wyszlo z fabryki, koszt jednej to
    okolo 2500zł i nie chce miec jakiegos posklejanego auta lecz
    pelnowartosciowe.
    PZU w takim wypadku przyznalo mi lakiwrowanie 4 felg tak aby byly jednakowe.
    Jednak nadal sie z nimi nie zgadzam, chce felgi takie jak powinny byc,
    oryginalny kolor i nie jakies regenerowane - maja glebokie przytarcie trzeba
    naspawac czy szpachlowac ubytki, a myslalem ze felgi tak jak np zbiornik
    paliwa nie sa elementem ktory sie naprawia.
    Prosze o ponoc i mocne argumenty aby wywalczyc przyslugiowana mi wymiane
    felg, skladki place wysokie!