eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyplata odszkodowania w PZU - nie chca uczciwie uznac szkody › Re: Wyplata odszkodowania w PZU - nie chca uczciwie uznac szkody
  • Data: 2006-10-11 14:23:38
    Temat: Re: Wyplata odszkodowania w PZU - nie chca uczciwie uznac szkody
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T" <T...@w...lp> napisał w wiadomości
    news:egioou$253$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Prosze o pomoc, chodzi o wyplate odszkodowania.
    > Z mojej winy uszkodzilem obie prawe felgi aluminiowe oraz prog w BMW M5
    > PZU przyznalo do wymiany i lakierowania prog, wymiane opon oraz naprawe
    > alufelg.

    Felg alu spawac nie mozna , obniza to ich wlasciwosci co obniza twoje
    bezpieczenstwo . M 5 to chyba calkiem nowy samochod wiec udzial wlasny przy
    odszkodowaniu bedzie chyba max 10 % a moze nawet zero . Chcesz zeby twoj
    samochod zostal przywrocony do stanu poprzedniego i masz calkowita racje .
    Popros kogos o sformulowanie odpowiedniego pisma ze ten rzeczoznawca z PZU
    zaleca naprawe felg zamiast wlasciwej wymianie ( naprawa zmiejsza
    bezpieczenstwo w ruchu drogowym ) Wyskocz do tego PZU i niech sie rzeczony
    gosc pod tym podpisze :))))) Ciekawe co zrobi .
    W odroznieniu od Pani "A" nie traktuje kazdego posiadacza BMW jako
    bezmyslnego karka . Zycze powodzenia . I zgodnie z zasada bo kazdy homo jest
    pedofilem zycze poszerzenia elektoratu moherowym berecikom :))

    Jaca