  • Data: 2003-12-13 17:16:53
    Temat: Wypłata odszkodowania przez PZU
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chyba już nie potzrebuję porady, ale chcę się z Wami podzielić moim
    doświadczeniem z PZU. Jakiś czas temu pisałam, że mam kłopoty z wypłatą
    odszkodowania przez PZU. Przypomnę krótko : rolnik wyjerzdzając z posesji z
    podporządkowanej i zza krzaków spowodował, że wpadłam do rowu, gdyż na
    wiejskiej żwirówce samochód wpadł w poślizg. Zgłosiłam tę sprawę na Policję,
    rolnik dostał mandat...a ja pojechałam potem do PZU. A te małpy wypłaciły mi
    połowę odszkodowania twierdząc, że jestem współwinna, gdyż " wykonałam
    niewłaściwe manewry obronne" - zamiast odbijać w bok powinnam była hamować.
    Ich ekspert ( na podstwie zrobionych przeszło miesiąc po zajściu ) tak uznał.
    Hamować...była pełnia lata, facet wyjechał w ostatniej chwili zza krzaków... Co
    mi z tego, że oni powołali eksperta... miesiąc później po dziurze, na ktorej
    urwałam zawieszenie, mogło nie być już śladu, mogli wyciąć krzaki itp. Cała ta
    sprawa to farsa. Nie wiem, czy będę sie odwoływać do sąu. Na razie odwołałam
    się do ich inspektoratu w Lublinie i już ponad miesiąc czekam na odpwiwdz...