  • Data: 2003-12-16 21:59:00
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania przez PZU
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:brmgg8$8r6$1@topaz.icpnet.pl...

    > Dla mnie i prawdopodobnie dla prawników pracujących w ubezpieczlnie jest
    > to rażące naruszenie zaad bezpieczeństwa.
    > Chciałabyś zginąć na pasach z powodu niezauważenia sygnalizatora przez
    > kierowcę?

    A czy widziales wypadek w ktorym ktos nie zlamal zasad ruchu drogowego? W
    ktorym sprawca nie zlamal zadnego przepisu prawa o ruchu drogowym? Nie
    wymusil pierszenstwa, dostosowal predkosc do warunkow jazdy, zachowal
    bezpieczna odleglosc......

    NIE, bo sprawca wypadku w 99,99999% jest sprawca, gdyz lamie zasady ruchu
    drogowego.

    A przeciez ludzie jakos dostaja odszkodowania z AC

    Leszku - mylisz razace niedbalstwo z wina - co w taki razie pokrywa AC?
    - dzialanie osob trzecich
    - kradziez
    no wlasnie - oraz WLASNA WINE

    czym dla ciebie jest w takim razie niedbalstwo (nie-razace)?
    - nieustapienie pierszenstwa?
    - przekroczenie dozwolonej predkosci?
    - czy moze jazda bez swiatel w nocy?
    p.