  • Data: 2008-02-22 15:26:09
    Temat: Wymiana towaru na nowy - co z gwarancją?
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich. W maju zakupiłem w sklepie internetowym dość drogą lampę
    błyskową do aparatu fotograficznego... Lampa uległa uszkodzeniu, odesłałem ją do
    sprzedawcy wraz z paragonem i kartą gw... Nie było problemu z reklamacją, towar
    został wymieniony na nowy. Jednak w karcie gwarancyjnej nie odnotowano tego
    faktu, nie otrzymałem też nowej karty GW, ani żadnego pisma mówiącego o wymianie
    egzemplarza... Moje pytanie brzmi, czy gwarancja nie powinna "lecieć" od nowa w
    momencie wymiany sprzętu na nowy?

    Maciej C