eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana towaru na nowy - co z gwarancją? › Re: Wymiana towaru na nowy - co z gwarancją?
  • Data: 2008-02-22 17:24:35
    Temat: Re: Wymiana towaru na nowy - co z gwarancją?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciek C napisał(a):
    > Witam wszystkich. W maju zakupiłem w sklepie internetowym dość drogą
    > lampę błyskową do aparatu fotograficznego... Lampa uległa uszkodzeniu,
    > odesłałem ją do sprzedawcy wraz z paragonem i kartą gw... Nie było
    > problemu z reklamacją, towar został wymieniony na nowy. Jednak w karcie
    > gwarancyjnej nie odnotowano tego faktu, nie otrzymałem też nowej karty
    > GW, ani żadnego pisma mówiącego o wymianie egzemplarza... Moje pytanie
    > brzmi, czy gwarancja nie powinna "lecieć" od nowa w momencie wymiany
    > sprzętu na nowy?


    Gwarancja to dobrowolne ustalenia między stronami, i jeśli nie jest
    ustalone, że po wymianie produktu gwarancja biegnie na nowo, to tak nie
    musi być.

    Gdybyś reklamował z tytułu niezgodności produktu z umową, to wymiana
    produktu powoduje bieg na nowo 2-letniego okresu "ochronnego".


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1