eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana towaru na nowy - co z gwarancją? › Re: Wymiana towaru na nowy - co z gwarancją?
  • Data: 2008-02-22 22:08:48
    Temat: Re: Wymiana towaru na nowy - co z gwarancją?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 22.02.2008 Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Maciek C napisał(a):
    >> Witam wszystkich. W maju zakupiłem w sklepie internetowym dość drogą
    >> lampę błyskową do aparatu fotograficznego... Lampa uległa uszkodzeniu,
    >> odesłałem ją do sprzedawcy wraz z paragonem i kartą gw... Nie było
    >> problemu z reklamacją, towar został wymieniony na nowy. Jednak w karcie
    > Gwarancja to dobrowolne ustalenia między stronami, i jeśli nie jest
    > ustalone, że po wymianie produktu gwarancja biegnie na nowo, to tak nie
    > musi być.
    > Gdybyś reklamował z tytułu niezgodności produktu z umową, to wymiana
    > produktu powoduje bieg na nowo 2-letniego okresu "ochronnego".

    Chyba, że nie była to sprzedaż konsumencka a wtedy gwarancja "idzie" od
    nowa (art. 581kc). Macieju C, kupiłeś prywatnie, czy do firmy?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1