  • Data: 2009-03-16 14:29:05
    Temat: Wykup mieszkania z TBS
    Od: "Ralf" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Szukam rozwiązania następującego problemu.
    Chce wykupić dla mojej mamy mieszkanie (korzystając z preferencyjnych
    warunków), które należy do TBS.
    Problem jest taki. Moja mama ma komornika na karku i jeśli jeśli kupi to
    mieszkanie na siebie, komornik może je przejąć.
    Podobno mogę się starać po śmierci matki o to mieszkanie, jednak
    dowiedziałem się że spadek jeśli sie go podejmę, dziedziczę z całym
    inwentarzem
    czyli również z długiem jaki jest u komornika.

    Czy jest sposób abym wykupił to mieszkanie i nie ryzykował że zajmie je
    komornik?

    Jeśli to coś zmieni, to mieszkanie, było zadłużone na sporą sume, którą
    spłaciłem
    (mam kopie umowy z prezesem TBS w której zobowiązałem się do spłaty
    zadłużenia)

    Dodatkowo głownym najemcą miekszania był mój ojciec, który zmarł
    (nie wiem czy działa coś takiego jak dziedziczenie prawa do wykupu)

    Pozdrawiam

    R.