  • Data: 2009-03-16 15:44:01
    Temat: Re: Wykup mieszkania z TBS
    Od: "Ralf" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gplo0b$cr3$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Ralf" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > TBS sprzedaje mieszkania na własność?

    Po 15 latach masz prawo wykupić za ~10% wartości.
    Ja teraz mam taka okazje.

    > A nie możesz go kupić na siebie?

    Bezpośrednio nie, ponieważ głównym najemną jest moja mama.
    Moge stac sie głównym najemnca, ale musialbym czekać 15 lat:-)

    > Nie mieszkanie było zadłużone, tylko Twoi rodzice.

    Ok, racja

    > A nie reguluje tego regulamin tego tbs?
    > Bo tutaj ani prawo spółdzielcze nie ma zastosowania, ani to żadna własność
    > nie jest.
    > Z reguły w TBS ma się prawo tylko do zwrotu kaucji.

    TBS zasłania się prawem. Jeśli tego nie ma w regulaminie a prawo tego nie
    reguluje?
    Zostaje tylko sąd? Jak działa prawo? Jeśli coś nie jest zabranione to jest
    dozwolone?
    Czy jeśli na coś nie ma jasno określonej zgody to nie można tego robić.