  • Data: 2007-03-14 10:19:11
    Temat: Wezwanie do zapłaty - ale o co chodzi ???
    Od: Krzysiek <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszytskich

    Tydzień temu otrzymałem z firmy windykacyjnej wezwanie do zapłaty.
    Podane tam było konto, na które mam wpłacić kwotę pieniędzy. Napisano
    tam także, że jest to z tytułu umowy z dnia 24.12.2002 roku i że jest to
    niby dla PEKAO S.A.
    Problem w tym, że nic mi to nie mówi. Nie mam tam żadnego kredytu.
    Nie otrzymałem także żadnego pisma z tego to banku o jakichś kredytach
    czy zaległościach (nie wiem o co chodzi). Tylko pismo z firmy windykacyjnej.
    Tego samego dnia zadzwonłem pod numer podany w tym piśmie (w wezwaniu
    było że mam zapłacić w ciągu 7 dni - pismo leżało w skrzynce pocztowej,
    nie było polecone) i zapytałem Pana o co chodzi i za co mam zapacić.
    Głosem skazującym pyta mnie czy nie wiem o co chodzi (po co bym wtedy
    dzwonił?) i powiedział w końcu że on też nie wie i wziął odemnie numer
    komórki - miał ktoś się ze mną tego samego dnia skontaktować aby to
    wyjaśnić - do chwili obecnej nikt nie dzwonił (minął już tydzień).
    Wysłałem także do nich maila, na który to też nie otrzymałem odpowiedzi.

    I teraz mam takie oto dwa pytania:
    1. Czy Bank może bez żadnej korespondencji ze mną czy innej formy
    kontaktu ze mną wystawić przez firmę windykacyjna wezwanie do zapłaty?
    2. Do chwili obecnej nie wiem o co chodzi, firma windykacyjna milczy, co
    mam w takiej sytuacji zrobić? Wpłacić pieniądze na podane konto? Ale nie
    wiem o co chodzi?????? A może wpadną i zajmą mi mieszkanie (za 315 PLN) ???

    Pomóżcie PROSZĘ

    --
    Pozdrawiam, Krzysztof