  • Data: 2007-03-14 11:55:01
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty - ale o co chodzi ???
    Od: Krzysiek <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi napisał(a):

    > To masz teraz przesrane :)
    > Może Ci pomóc, telefonik z Symbianem - wgrywasz np. BlackBaller (lub tego
    > typu soft) - dodajesz do blacklisty te numery z firemki, oraz wszystkie
    > "anonimy" i "prywatne" numery ... i zapominasz o tej firemce ;)
    >
    > Jeżeli masz zwykły,prosty, normalny telefon komórkowy .... zmieniaj numer
    > :D

    No tak, ale mi nie chodzi o to aby sie z czegoś "wyłgać" ale o to abym
    wiedział za co mam zapłcić, bo naprawdę nie wiem.
    Chodzi mi też o to , czy firma której ponoć jestem coś dłużny, może nie
    informować mnie o tym fakcie a sprawę od razu zlecac firmie windykacyjnej?
    No i także co teraz mam zrobić, w końcu otrzymałem wezwanie do zapłaty z
    terminem 7 dniowym, który już minął....