eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUzywany sprzet a prawo zwrotu (umowa na odleglosc) › Uzywany sprzet a prawo zwrotu (umowa na odleglosc)
  • Data: 2003-01-30 20:21:08
    Temat: Uzywany sprzet a prawo zwrotu (umowa na odleglosc)
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Kupilem uzywanego notebooka. Osoba ktora mi go sprzedala zareczyla, ze wszystko
    jest w porzadku i udziela 3 miesiace gwarancji na sprzet. Umowe zawarlismy
    telefonicznie.

    Po odebraniu przesylki okazalo sie ze zastrzegl sobie (na gwarancji) ze nie
    gwarancja nie jest objeta bateria. W sumie ma to sens - baterie naleza do
    elementow ktore moga sie zuzyc wczesniej. Jednak czy nie powinien mnie o tym
    poinformowac podczas zawierania umowy, a nie dopiero po odebraniu sprzetu? Czy
    przypadkiem komputer nie powinien byc naprawiony z tytulu rekojmi? Sprzedawca
    stwierdzil ze na rzeczy uzywane nie ma rekojmi.

    I teraz najwazniejsze. Okazalo sie ze cos jest w komputerze nie tak
    (najprawdopodobniej wlasnie bateria). Powiedzialem mojemu sprzedawcy, ze
    zgodnie z prawem, ktore mi przysluguje, chce odstapic od tej umowy i odzyskac
    pieniadze. On stwierdzil, ze sie nie zgadza. Od dostarczenia sprzetu minelo 6
    dni. Ponadto nie zostalem poinformowany o mozliwosci zwrotu - w tym przypadku
    termin wydluza sie do 3 miesiecy (zgodnie z tym co wyczytalem w kodeksie).

    Co mam teraz zrobic? Czy ten ktos moze tak po prostu stwierdzic, ze nie zgadza
    sie na odtapienie od umowy, gdyz powodem jest bateria, na ktora nie udziela
    gwarancji?

    Bardzo dziekuje z gory za odpowiedz
    pozdrawiam
    michal

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1