  • Data: 2005-02-22 22:29:28
    Temat: Uprawomocnienie - Nakaz zapłaty
    Od: "Grzegorz" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem zawiadomienie o wszczęciu postępowania egzekucyjnego na podstawie
    nakazu zapłaty z przed prawie 3 lat, którego nigdy mi nie doręczono. Czy taki
    nakaz jest prawomocny? Przecież nawet nie miałem okazji wnieść żadnego sprzeciwu
    do tego nakazu gdyż nie miałem pojęcia, że został wydany. Nigdy nie przyszło do
    mnie żadne pismo z żadnego sądu. Co mogę w tym przypadku zrobić? Sczególnie
    chodzi mi o ty by uniknąć moim zdaniem nienależnych kosztów egzekucyjnych i
    odsetek od należności głównej za ten okres.

    Bardzo proszę o odpowiedź.