    From: "milutki" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TP S.A. i błękitna linia
    Date: Tue, 20 Mar 2007 20:20:00 +0100

    Mam kilka pytań na które szukam odpowiedzi.

    1. Czy odpowiedzi na pytania w błękitnej linii (BL) są wiążące?

    2. Co w przypadku kiedy osoba z BL wprowadza abonenta w błąd w wyniku
    którego zostaje narażony na powazne spraty finansowe?
    ( kilka rozmów potwierdzających czy faktycznie jest tak jak mówi pani z
    BL i odpowiedź jest potwierdzająca. Natomiast potem okazuje się że jest
    inaczej )

    3. Czy odnośnie Ad. 2 można bronić się ew na sprawie sądowej do której
    zapewne dojdzie, że wprowadzono mnie w błąd (kilka razy dzowniłem w celu
    potwierdzenia czy
    faktycznie jest tak samo i za kazdym razem odpowiedź była twierdząca).
    Ba nawet w momencie reklamacji pani z BL była zdziwiona skąd taka kwota
    znalazła się na rachunku i na podstawie swoich danych nie znajdowała
    logicznego zrozumienia
    toteż przyznała numer zgłoszenia reklamacyjnego.

    4. Jeśli okazałoby się że BL nie odpowiada za to co mówi to po co w ogóle
    istnieje coś takiego ?

    5. Czy rozmowy z BL sa nagrywane? (przydałoby mi się do mojej obrony)

    Jeśli jest jakiś prawnik zainteresowany tą sprawą i chciałby zarobić w
    przypadku wygrania sprawy to zapraszam bo nie wiem czy się nie obejdzie bez
    pomocy w tej materi.