  • Data: 2010-05-18 09:22:23
    Temat: Szukam wyjścia
    Od: " Anna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    z przyczyn, o których pisać nie będę - chcę wyprowadzić się ze
    współwłasności / mam z dziećmi 50% udziałów w działce zabudowanej domem
    jednorodzinnym, gdzie zajmuję parter i wszystkie media mam oddzielne/

    Może ktoś podopwie rozwiązanie, jak się tego pozbyć, by kupić inny dom z
    działką, albo działkę /i postawić mały dom z elementów/, albo kupić
    mieszkanie???
    Myslałam o zamianie, ewentualnie - czy byłaby mozliwość wziecia kredytu pod
    zastaw tego udziału i kupienie czegoś innego- np.mieszkania?
    Wartość udziału to 600 tys, jest możliwość otrzymania dotacji z UE na remont
    kapitalny.
    proszę o poradę, pozdrawiam