  • Data: 2003-10-13 07:30:24
    Temat: Szkoła a Wojsko ?
    Od: "Marcin S" <marad_co(NO_SPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W ubieglym roku (tj. 2002) ukonczylem Studium Policealne, WKU odezwalo sie
    prawie natychmiast czyli w sierpniu ub.r. Mialem nadzieje isc dalej do
    szkoly (studia) i nie poszedlem do WKU po bilet. Wiec moje pytanie jest
    nastepujace: czy jesli teraz rozpoczne nauke na uczelni to bez problemu
    dostane odroczenie na czas nauki ? Kurka nie wiem co zrobic bo mialem ciezka
    sytuacje w zeszlym roku w domu i dlatego nie moglem isc na studia. Minal
    ponad rok, WKU nadal ostro przysyla wezwania a ja nie chodze tam bo nie mam
    podstaw ubiegac sie o odroczenie. Zamierzam rozpoczac nauke na studiach i
    nie wiem czy jednak nie "zwina" mnie do woja. Prosze o rade czy nalezy mi
    sie odroczenie jak sie nie zglaszalem na wezwania ?

    Marcin