  • Data: 2003-10-13 18:23:33
    Temat: Re: Odp: Szkoła a Wojsko ?
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Oct 2003 13:46:14 +0200, Adam napisał/napisała:
    > mozesz sie uczyc i to cie chroni przed wojem ale do 28 (chyba) roku zycia -
    > potem moga wciagnac nawet z uczelni w trakcie semestru, tyle teoria a
    > praktyka...

    praktyka taka,ze nie ruszaja studentow nawet po tym 27 roku :)
    Sam mam ten problem i poki co w stresie zyje.. zobaczymy co dalej.
    Na razie mam chwilowy spokoj bo czekam na papierek z uczelni, na ktory czeka
    WKU, pod koniec pazdziernika wszystko sie wyajsni.

    A co do 27r. to mozna studiowac i studiowac.. byleby to byla ciagle ta sama
    uczelnia :>

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701