  • Data: 2003-10-14 15:57:25
    Temat: Re: Odp: Szkoła a Wojsko ?
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Oct 2003 10:46:26 +0200, Marcin S napisał/napisała:
    > Tak, ale chodzi mi o to czymoga sie doczepic jezeli ktos zacznie studia w
    > wieku 25 lat ? Czy moga odmowic mu odroczenia sluzby ? Nadmienie ze przez
    > rok czasu nie odbieralem wezwan

    wiesz, o mnie NIC nie wiedzieli od 1996 roku kiedy to skonczylem srednia
    szkole.
    Wezwan tez nie odbieralem i dopiero teraz sie u nich pojawilem, bo jakos
    znalezli moj adres/karte i sobie przypomnieli ..
    Idz do nich sam, z kwitem uczelni, wytlumacz wszystko i modl sie o co tylko
    chcesz.
    Poza tym zawsze mozesz nie odbierac "biletu" ale wtedy to ja juz nie wiem co
    i jak..
    Ew Sluzba zastepcza i podanka o ponowna komisje lekarska..
    Ale to gdybam,..

    Ps. Lepiej idz do nich z papierkiem i powiedz jak bylo.

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701