  • Data: 2003-12-23 14:30:19
    Temat: Święta, karpie i denerwujący sąsiad
    Od: "Martyna" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mój sąsiad od kilku już lat kupuje przed świętami kilkanaście karpi a potem
    je morduje i robi z nich jakieś różne dziwne potrawy... szkoda gadać. W tym
    roku lekko przegiął. Wystawił na balkon kilka "podmordowanych" już ryb,
    wyszłam rano na balkon i widząc to, odechciało mi się śniadania... jestem
    wegetarianką.

    Pomyślałam sobie, czy ten świąteczny zwyczaj jest zgodny z prawem? Czy,
    pomijając już słuszność/niesłuszność mordowania ryb, ubój ryb (nie do końca
    na własny użytek) w mieszkaniu, który jest przecież lokalem mieszkalnym i
    nie jest to żadna rzeź... do tego należy do wspólnoty mieszkaniowej (nie
    rzeźnickiej!).

    A nawet, jeśli można już otworzyć sobie rzeź w prywatnym domu, choć w to
    wątpie, to może są jakieś zasady uboju zwierząt które ten sąsiad łamie??

    Pozdrawiam i życze, mimo wszystko, Wesołych Świąt