    From: budda <b...@f...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sfałszowanie podpisu
    Date: Mon, 28 Nov 2005 19:45:11 +0100

    witam,

    nie mogę nigdzie w internecie znaleźć informacji, jaka kara grozi za
    sfałszowanie podpisu. Nie jest to chwilowo dla mnie nic szczególnie
    ważnego, ale chciałbym wiedzieć, "na czym stoję".

    Otóż jakiś czas temu wysłałem list polecony, i znalazł się on w skrzynce
    pocztowej, a w domu adresata nikogo nie było. Listonosz musiał jednak
    podpisać odbiór listu w książce. Wysłałem więc do tej osoby drugi list,
    tym razem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. List wylądował u sąsiadki
    (ponownie nikogo w domu nie było), a na zwrotnym potwierdzeniu odbioru
    był podpis adresata... który listu nie odebrał, bo był w szkole. Zresztą
    wiem że to nie jego (a właściwie jej) pismo.

    Chciałbym delikatnie i kulturalnie zasugerować listonoszowi, że takich
    rzeczy się nie robi. Aby móc prowadzić dyskusję, chciałbym też wiedzieć,
    na ile takie podpisanie się za kogoś jest karalne (w teorii, rzecz
    jasna). Będę wzięczny za każdą odpowiedź na temat :)

    pozdrawiam,
    Grzegorz "budda" Olszewski
    --
    budda [=] GG:4584832 [=] [ OK ] [ Anuluj ]
    *grzegorz małpa olszewski kropa waw kropa pl*