  • Data: 2005-11-29 20:07:07
    Temat: Re: Sfałszowanie podpisu
    Od: budda <b...@f...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Tak. "Control" + "f".

    próbowałem. Ale w żadnym zacytowanym fragmencie nie znalazło się
    sformułowanie "sfałszowanie podpisu", czy też "podrobienie", więc moje
    szanse były zerowe od początku. A latanie po wszystkim, co może być
    podrabiane, IMO nie ma sensu.

    --
    budda [=] GG:4584832 [=] [ OK ] [ Anuluj ]
    *grzegorz małpa olszewski kropa waw kropa pl*