  • Data: 2004-03-30 12:40:16
    Temat: Schody w mieszkaniu dwupoziomowym - do prawnikow
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy moze ktos mnie oswiecic, czy jesli kupuje od dewelopera mieszkanie
    dwupoziomowe i nie jest w umowie powiedziane nic na temat schodow, to takowe
    musza sie w mieszkaniu znalezc?
    Spotkalem opinie ze komunikacja musi byc zapewniona, bo inaczej to wlasciwie
    nie kupilem calego mieszkania tylko czesc na dole, ale chcialbym sie podeprzec
    jakimis konkretnymi przepisami. W prawie budowlanym znalazlem okreslenie ze 'W
    celu zapewnienia dostepu do pomieszczen polozonych na roznych poziomach nalezy
    stosowac schody stale (...)' ale jest to dosc ogolne okreslenie - nie wiem czy
    dosc silne aby bronic mojej opinii...
    Podobno jakas polska norma mowi tez o zapewnieniu komunikacji, ale nic nie
    znalazlem, moze ktos mnie naprowadzi gdzie szukac?

    Pozdrawiam,
    James