  • Data: 2004-04-03 22:08:16
    Temat: Re: Schody w mieszkaniu dwupoziomowym - do prawnikow
    Od: "James" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Marcin Debowski wrote:
    >
    > [....]

    [...].

    > No wlasnie... JESLI na planach byla podloga, a w umowie ze bez podlogi,
    > to skoro byly ubikacje kabiny wanny a w umowie ze bez ubikacji....
    > skoro byly okna a w umowie NIE bylo ze bez okien...
    > JESLI do umowy nie byl dolaczony kosztorys z ktorego  nie wynikalo ze bez
    > schodow.. To chyba mamy prawo sadzic, ze schody beda...
    >

    > Boguslaw
    Witajcie ponownie,
    dziekuje wszystki bardzo za uwagi, ja oczywiscie mentalnie sklaniam sie do
    opinii pozytywnej dla mnie, tj. ze na planie sa schody, malo tego o tym ze i
    jakie sa poinformowaly mnie ustnie 2 osoby od dewelopera - ktore sie tego nie
    wypieraja i same proponuja zebym 'naciskal' - i w zwiazku z tym musza mi te
    schody zapewnic (a wlasciwie kase za nie, bo moja ich wersja juz powstaje...).
    Staram sie doporwadzic do sytuacji, w ktorej deweloper uzna swoja wine i
    zwroci mi kase za 'niewykorzystane' schody, nawet nizszej jakosci, ale zwroci.
    Za mna przemawia rowniez fakt, ze w poprzednich blizniaczych jak moj budynkach
    schody dawali, a przestali bo i tak wszyscy rezygnowali. I tu niedopatrzyli
    zmiany umowy.
    Dowiedzialem sie przy okazji, ze jestem 2 osoba tak samo uparta i z
    identycznym problemem, 1-sza osoba to moj przyszly sasiad, planuje zewrzec
    szeregi, gdy go tylko poznam.
    Dzieki wszystkim raz jeszcze za dostarczenie argumentow, rowniez przeciw mojej
    tezie, bede szykowal kontrargumenty :-)

    James