  • Data: 2008-09-16 17:32:58
    Temat: Reklamacja z podpisaną formułą bezawaryjności produktu
    Od: "toja" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie mogę znalezc nigdzie informacji na nastepujacy przypadek.
    Kupilem zamrażarkę przez internet. Przywieźli mi. Pobieżnie obejrzałem ją -
    nie zauważyłem żadnych usterek mechanicznych.
    Podpisałem odbiór i formułkę, że produkt jest OK! i zapłaciłem.
    Po 3 dniach (kiedy zdecydowalem sie ja uruchomić) zauważyłem, że jednak
    sprzet ma uszkodzenie mechaniczne (cos musiało w nia uderzyć mocniej z tylu,
    w jeden z zawiasow klapy - to jest zamrazarka skrzyniowa ). W dodatku po
    podlaczeniu nic nie mrozi, nawet nie jest chlodna w srodku!
    Rozmawialem z ta firma - ale powoluja sie na moj podpis. No i nie wiem, czy
    rzeczywiscie jest juz pozamiatane (moga mi tylko naprawic w ramach
    gwarancji), czy jednak ten podpis nic nie znaczy i moge smialo dochodzic o
    wymiane produktu lub odstapienie od umowy. Jesli tak jest, to na jaki
    przepis moge sie powolac

    Baardzo proszę o pomoc.
    Czas mnie gonii i nie wiem co zrobić :(.
    Z góry dziękuję!
    --
    Marcin Chalimoniuk,